Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői érmekben bővelkedő atlétika-versenyek 2018-03-19 10:37:53 Csapatezüstöt nyertek a mezeifutó lányok, Soos Levente remekelt Dortmundba, Szörényi István szenior bajnok lett rúdugrásban
Gödöllői atlétafiúk aranyat érő ugrásai 2018-02-05 10:26:34 Bánovics József egyéni csúccsal, Soos Levente egyetlen hibás kísérlettel lett serdülő országos bajnok fedett pályán
Aranyos gödöllői újonc és serdülő atléták 2016-02-08 10:34:08 Több értékes helyezés mellett számos érmet is nyertek a GEAC tehetségei a fedett pályás országos bajnokságon
Gödöllői atlétika-sikerek hétvégéje 2016-01-25 17:23:25 Felnőtt- és utánpótlás szinten egyaránt eredményes fedett pályás versenyeket tudhattak magukénak városunk sportolói
Két helyen múlt Kaptur Éva középdöntőbe jutása 2015-03-07 10:37:27 A Gödöllői EAC sprintere ötödikként ért célba futamában a prágai fedett pályás Eb-n, 60 méteren. Nyolc századdal maradt el a folytatástól
Atlétika: újabb gödöllői érmehalmozás 2015-03-02 07:11:26 Tizenöt medállal zárták a fedett pályás ob-t az egyetemi klub ifjúsági és junior korú versenyzői